Saturday 5 November 2011

100%!! ^^

ONIGIRI!!! Yoah, ape kabar korg sumer... dah braper arie dah sejak last post aku kan... Camner ngan post Supa Sentai arie tu?? Pening x?? Haha... Anyway, post kali nie bertajuk 100&!!... So, aper yang One hundred Percent erk?? hurm... Yes, 100% GEMPAKSTARZ!! ^^



Jom ke saner!! ^^





Yes, macam tahun 2009 arie tu gak, 100% Gempakstarz kali nie menampilkan kartunis2 diorang kat saner untuk korg mintak autograph, dan gak ader bermacam2 aktiviti!! ^^ ... Dan aku jamin, ia memang sangt best!!






Keith!! ^^





Aku mmg suker aktviti2 camnie, tapi syg untuk otaku kat Malaysia nie, hanya ader event macam nie jer... Tapi atleast ader are gak kan, cam KLIBF, WGC dan 100% Gempakstarz nie sumer (sebab kat Japan arie tu ader sambutan ulang tahun ke-10 Bleach maser bulan 8 arie tu... ==')... Hehe... Kalau aku pergi, mmg xder saper yang tau... ==' ... Anyway, Acara nie akan diadakan oleh GEMPAKSTARZ pada 26-28 November nie kat Sungai Wang Plaza, KL!!






Ader cosplay gak!! ^^





Amacam, korg nak turun x?!! Mesti best!! Aku akan turun ader hari pertamer or keduer (tgk keadaan malas dan gak kenderaan) Bersamer2 tomodachi aku, Iqram Mianji dan aku punyer <3!! ^^ ... Macam yang aku sebutkan tadi, macam2 aktiviti yg akan diadakan oleyh diorg, termasuklah COSPLAY dan sesi autograph dengan kartunis2 GEMPAKSTARZ!!






Meriah x?!! ^^






Sono, bagi sesiper yang minat komik2 GEMPAKSTARZ, boleyhlah join kitorg2 otaku kat sini k?! ^^ ... And, jangan luper bawak kupon yag korg dapat maser beli novel grafik dari GEMPAKSTARZ untuk di-exchangekan dengan barangan GEMPAKSTARZ!! ^^ ... Dakara, sampai sini jer posting kali nie k? Jangan luper bacer lagi, dan jom ramai2 meriahkan 100% GEMPAKSTARZ!!! ^^ ... Sono, domo arigatou!! ^^



Yosh, ONIGIRI!!



Itterashai!! ^^











No comments:

Post a Comment