Wednesday 9 November 2011

Watashi no Arts!! ^^

ONIGIRI!!! ^^ ... Yosh, ape kabar korg sumer?? ^^ ... Aku pun dah makin BZ arie ke arie, tapi aku still gak curik maser untuk tulis post kat blog aku nie sbb dah addicted!! ^^ ... Seriously, aku raser macam xpuas kalau x update tiap2 arie... ==' ... !! ^^ ... Nak tau x posting kali nie sal aper? Hehe... Aku sangat suka sangat amek gambo!! ^^... Sono, sajer are nak tunjuk art2work aku menggunakan camera member aku nie (xmampu nak afford camera... T-T)... CANON EOS 550D!! ^^






Antara gambar terawal aku!! ^^





Aku mula suka amek2 gambo nie sejak aku skolah menengah lagi, tapi ye are, aku xder camera, sbb asyik beli barang2 otaku jer... ==' ... Biler masuk UiTM nie, kebetulan pulak Iqram Mianji nie ader beli kamera maser Sem 2... So aku pown try are... And dier pown pernah gak are puji gambo2 aku... Tapi sikit jer are... Aku xpro... =='






Henset Blueberry aku... =='





So aku pown teruskan dengan minat aku di samping aku menjadi OTAKU YANG BERKALIBER!! ^^ ... Dan aku gak suker wat video, tapi aku xberpeluang lagi nak wat vid sendiri... Aku ader la jadik cameraman untuk Iqram... Tapi biaser la, aku nie bukan hebat pown... ==' ...






Aku jmpa nie kat tepi jalan... =='






So aku masih nak memperbetulkan teknik aku dalam mengambil gambar dan gak ahoot vid... Supaya nanti biler aku dah jadik kameraman, aku dah pandai!! ^^ ... Sono, arie nie aku paparkan antara artwork camera aku yang aku suker!! ^^ ...






KFC... Bucket Attitude... =='






Nie aku amek maser Teater Muzikal LAT!! ^^






Lalang... =='






Selipar... Maser g silat arie tu... =='






Kasut pown kasut la.. =='






Sono, itu jer art2work yang ader wat maser skang nie... Lau ader lagi, aku post k? BTW, aku suka amek gambo guner every camera yang ader HD!! ^^ ... Dakara, sampai itu jer posting kali nie k? Korg singgah la lagi len kali tau!! ^^ ... Sono, domo arigatou!! ^^




Yosh, ONIGIRI!!




Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment