Sunday 6 November 2011

Yoru no Shosha!! ^^

ONIGIRI!! Yosh, ape kabar korg sumer!! ^^ ... Aku update post malam2!! ^^ Sajer, aku mmg dah lamer nak post benda nie.. Salah satu dari impian aku dalam menjadi sorg OTAKU YANG BERKALIBER!! ^^ ... Nak mencipta karaktah aku sendiri dalam cosplay!! ^^ ... YORU no SHOSHA!!! (Night Vanquisher)... ^^





Oro?! ^^





Aku mmg dah lamer nak wat cosplay sendirik... Bukan aku xsuka nak wat cosplay character anime yang ader kat luar tuh, cumer aku nak identiti sendirik biler aku join cosplay!! ^^ ... Tapi still charcter nie dalam process pembinaan... Aku masih ader banyak penambahan dalam charcter nie... Dan mmg la itu aku!! ^^







Macho!! =='






Aku nak perbetulkan lagi rambut tu, and then seluar and gak kasut... Aku jugak dalam process nak mencipta weapon untuk character nie... So, baru lah boleyh untuk aku bawak masuk pertandingan2 cosplay kat luar saner!! ^^ ... Namer pown x rasmi ag tu... =='






^^!!





Kalau korg nak tau, cabaran dalam nak wat character sendirik nie ialah korg kena peka, takut2 ader character lain yang samer ngan character korg... And in da process, korg cuber are wat something yang sangat berlainan... Baru are menarik skit!! ^^







Kiri... =='





Sono, korg pown try are wat cam aku nie... Mesti best... Bukan susah... Just bak cari kostum tu jer... Aku xtempah, aku carik jer arie tu... Habis gak are RM100++ kan? ==' ... Belum masuk kasut ag... Sbb tu aku ingat nak carik kerja, untuk kasut dan rekaan weapon dier plak, tambah lagi aksesori kat satu badan dier... ==' ... Xper, ini sumer demi impian aku!! ^^ ... GANBATTE, ICHIRO-SAN!! ^^







Kuar lah kuaser!! ^^





So, xkisahlah aper pown, aku akan cuber siapkan character nie dan tunjuk kt korg sumer finishing product (==') dier k? ^^ ... Dakara, sampai sini jer are posting kali nie k? Inilah perkembangan terbaru aku sebagai sorg OTAKU YANG BERKALIBER!! ^^ ... Jangan are luper nak bacer ag k blog aku nie? ^^ ... Sono, domo arigatou!! ^^






Yosh, ONIGIRI!!!





Itterashai!! ^^

2 comments:

  1. WHOAH.DRESS UP PON DAH MCM ANIME :D

    ReplyDelete
  2. Haha... nielah cosplay... Tapi still x siap are... ^^

    ReplyDelete