Monday 19 December 2011

Comic Fiesta!!! KLCC!!! ^^ (Part 1)

ONIGIRI!! Yosh, ape kabar korg sumer?? Haha, aku sangat HAPPY biler balik dari CF semlam, nak tau sebab aper? SEBAB ADER MEMBER AKU JELES!! ^^ ... Haha, aku dah post dah kat FB aku, aku tanyer saper nak g, ikut la aku... Xder yang menjawab, babai la... HAHAHA... So, aper jer yang ader kat saner? Banyak, Booth la basically, and kalau korg adalah OTAKU, korg akan perlukan duit yang banyak sebab mmg kat situ SHOPPING SPREE!! ^^ ... Nie la gambar time kat saner tu... ^^ ... Tapi not all k? ader lagi untuk Part 2!! ^^






Q yang sangat panjang... =='










Aku masih di belakang walau dah setengah jam... ==







Manusia yang banyak... =='









Jigsaw untuk peminat puzzle... ^^







Gachapon!! ^^






Gerai yang bersebelahan dengan stage... Ader jual poster!! ^^







Guys.. This is a mousepad... =='










Tetiber mamat nie nak bergambar... Haha... ^^








Merchandises!! ^^ ... Banyak gerai2 camnie... ^^







Setelah lamer berjalan, baru aku jumper diorg nie... ^^







Booth aper nie?! ^^ 







Niela kedai jual poster tepi stage tu... ^^






Prop asal citer MANTERA!! ^^







Ok, kat sini korg akan jumper printed
artwork yang mmg banyak oleh artist dari CHAM...
Nanti aku tunjuk aku nyer k? ^^








Okay, saper jeles skang? KEITH!! ^^







Jangan cakap korg xtau nie character aper... =='






Nie antarer mereka yang jual printworks...
Tgk, siap ader baju Fairytail!! ^^








Korg igt x kat site CF ader 100 days
countdown artworks?
Ha, nie compilation dier... ^^







Igt x anime premier Makoto Shinkai kat CF?
Ini la dier punyer storyboard asal!! ^^








Antara setting untuk citer
Children Who Chase Lost Voices From Deep Below... ^^







Lakaran salah satu karakter dalam anime Makoto-sensei... ^^







Stage CF 2011!! ^^







Time nie aku pusing skali lagi... ^^






Booth INSPIDEA... Maner satu lukisan aku? Hehe... ^^







Inspidea! ^^






Sono, itu jer gambar untuk posting kali nie... Ader banyak ag, jangan isau... Nanti aku tunjuk lagi, plus ngan barang2 yang aku dapat kat CF nie k? ^^ ... Memang best, and jangan lupa bacer post satu lagi, sbb sumer comment aku akan letak kat saner k? ^^ Dakara, sampai sini jer psoting kali nie, and thx sebab bacer k? Sono, somo arigatou!! ^^





Yosh, ONIGRI!!!





Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment