Monday 24 October 2011

After a long break from BLOG updating!! ^^

ONIGIRI!!! Yosh, aper kabar korg sumer? Dah agak lamer jugak kan aku x update blog aku nie... Maner xnyer, aku sebok dengan kontinjen silat aku kat KARISMA 2011 @ UiTM Johor, Segamat!! Aku wat aper jer? Aku x men, ader masalah sket... Tapi lau aku men, mmg menang are... XP ...



Sweater Jersey kehormat kitorg!! ^^


Selamer lapan arie aku kat saner, mmg best... Walaupun banyak tangga!!! ==' ... Kat sini aku providekan gambo2 yang aku amek kat saner (Macam biaser are, aku nie jarang suruh orang amek gambar aku... xsuker...=P) ...


Kontinjen Silat Puncak ALam!!



Macam2 are benda berlaku kat saner, yang paling best ialah tgk org bersilat!!! ==' ... Mesti lah banyak jumpa kawan2 baru (macam wat report skolah jer aku nie ==' ) ... Ramai gak are yang dapat pingat, 3 EMAS ngan 4 GANGSA!!! Kalau aku la kan, aku celup pingat aku biar jadi emas!! ^^




Antara pemenang pingat emas... ^^




Yang awek Jepun kat atas nie kontinjen kitorg, namer dier NINI!! Yang sebelah tu lak kontinjen sahabat kami, UiTM Arau!! Namer dier ALANG... Duer2 lau dah terer dari kecik, xdapat EMAS sajer jer are kan? XP ... Aku nie xla terer dalam silat nie, just dah lamer... Dah lamer xsemestinyer terer kan3? =P





Captain kontinjen!! =='




Yang baju oren nie lak kapten kitorg!! AM... Mmg hebat are dier nie, first time dapat masuk final, terus emas... Gler power are!!! ==' ... BTW, aku pakai kamera dier are nak amek sumer gambo2 nie... CANON are, aku xsuker cap2 len... ==' ... Yang sweater hitam nie lak Pemain kontinjen Nogori Sombilan... Mmg hebat are, tapi ader kecederaan yang buatkan dier stop sampai dapat gangsa jer... Orang lain lawan ngan dier, pown kalah walaupun dier sakit... ==' ... BTW, FATIMAH namer dier... ^^





Sorg ag pemenang pingat emas kitorg!! ^^



YA!!! Dier nie la mat jambu yang pandai bersilat!!! ==' ... Sorie erk RAHIM... ^^ ... Yes, namer dier Rahim, and dier pernah mewakili UiTM ker MASUM @ Majlis Sukan Universiti Malaysia... Power gak are dier nie... Haha... Aku nak beat dier, tapi macam xder can jer... Mampu ker?? ==' ... Sono, nie dier gambar2 yang lain yang sempat aku amek dan upload kat sini... Enjoy k?? ^^





Maskot KARISMA 2011... Kuda Kepang... =='






Kontinjen Puncak Alam + Arau!! ^^




Aku masih mencari function gambar nie... ==' ... Selipar aku...



Dakara, itu jer posting aku untuk kali nie... Aku pown masih letih2 lagi kan, so maybe nanti aku akan post lagik k pasal SILAT nie... ^^ ... Teruskan membacer lagi blog aku nie... Walaupun xseberaper... ^^ ... Sono, DOMO ARIGATOU!!! ^^ ...



Yup... Middle one... Watashi desu... =='




Yosh, ONIGIRI!!!


Itterashai!!!

No comments:

Post a Comment