Tuesday 25 October 2011

O Tanjo-Bi Omedetogozaimasu!!! ^^

ONIGIRI!!! Yosh... Teka aper? Hari nie watashi Punyer Tanjo-Bi!! Means BIRTHDAY!!! Dan seperti biaser, aku xmengharapkan aper2 untuk birthday aku nie, walaupun wishes, sbb aku nie x peymes pown... =P ... So saper2 yang wishkan untuk aku tu, aku sangat2 hargai, Really appreciate it guys!!! ^^ ... Dan yang paling aku hargai, ucapan khas dari kekasih aku, Sue-chan... Dengan ucapan yang paling sweet untuk aku!!! Thx syg <3 <3 <3 !!




Happy Birthday Myself!!! ^^



Aku boleh berpesta dalam blog nie meraikan BDAY aku, sbb xpernah ader org celebratekan untuk aku!!! Except pemili aku are... ==' ... Aku poyo? Haha, mmg are... AKU PUNYER BDAY NIE!!! Xder are, posting nie aku igt nak citerkan are macam maner bday2 aku yang terdahulu!! ^^




Untung are.. Aku maner ader kek... =='




Slalunyer tiap2 kali bday aku akan join aper2 jer events2 yang aku raser nak join... Walaupun dalam On9 games... ==' ... Pastu selalunyer aku akan menang!!! HAHAH!!! ==' Antaranyer WGC... World Games Conference... Walaupun aku xdapat tempat pertamer, tapi still ader hadiah... Rugi aku x amek gambar time tu... ==' ...




Nie la yang slalu aku wat time bday aku... =='




Ader gak yang aku akan join open tournament silat kat ner2 yang ader are ngan geng2 aku.... Walaupun habis duit, tapi berbaloi are kan3?? ^^ Tapi selalunyer aku xder hadiah time bday!!! T-T Huk3... Haha, tapi aku x kesah, cukop org wish dah...Haha ^^ ... Sebenarnyer ini just simple posting jer... Aku pown demam2 are skit balik dari silat nie... Haha... Dakara, sampai sini jer k? Sono, biler2 bacer are ag k? DOMO ARIGATOU GOZAIMASU!!! ^^



Yosh, ONIGIRI!!!



Itterashai!! ^^

3 comments: