Thursday 1 December 2011

CF 2011!! ^^

ONIGIRI!!! Yosh, ape kabar korg sumer? Sorie guys, first of all, aku xdapat are nak g 100% GEMPAKSTARZ walaupun member aku brag kat aku dier kater BEST GILER!! ==' ... Still ader satu ag event yang aku nak kongsi ngan you guys kalik nie!! ^^



COMIC FIESTA!! ^^  


Korg mesti tau kan aper nie? CF Adalah antara event2 untuk para2 penggemar Creative Arts dari seluruh dunia, xkirer are dalam bentuk aper pown... Dan aku mmg nak sangat pergi, sbb nie antara event yang sangat rugi lau xpergi!! ^^







ACG!! ^^






So, basically, nie adalah perhimpunan ACG (Anime, Comics and Games) terbesar yang akan diadakan kat Malaysia!! Kalau saper2 yang layan Gempakstarz, korg mesti tau or at least pernah are terbacer kan? Mmg best event nie!! Nak tau aper yang ader kat saner? ^^







Makoto Sensei!! ^^







Makoto Shinkai's Hoshi Wo Ou Komodo!! ^^


Disebabkan citer nie adalah latest dari Makoto sensei, sono, ape kate kiter tgk ramai2 preview dier kat saner, xnak la spoil kat sini kan? Dan untuk pengetahuan korg, Makoto Shinkai adalah antara legend muda dalam creative arts kat Japan!! ^^

Antara karya beliau:

The Place Promised in Our Early Place (2005 - now)
Neko no Shukai (2007)
Hoshi Wo Ou Komodo (2011)





Dan lagi kat CF nie, kiter gak ader COSPLAY!! ^^ ... Basic are, saper yang geng ngan otaku pown tau maner2 otaku nyer event mesti ader Cosplay... Kan3?! ^^ ... Tapi yang bestnyer, korg leyh gak menangi dari RM1 Cash Prize... Dari xder langsung kan? ^^ ... Sono, nak masuk x? Saper ader bran?? ^^




Untuk maklumat lanjut, korg leyh klik jer link kat tajuk CF yang besar2 kat atas tu, dan sumer link adalah berwarna biru... ==' ... ^^ ... Macam2 yang akan ader kat saner nanti, and korg leyh gak tgk fan-arts kat 100 Days Countdown... Mmg gempak lar!! ^^ ... Sorie, aku mmg lau ader benda macam nie akan akan EXCITED GILER!!! ^^ ... And forgot to say, Little Akiba gak akan wat kemunculan kat hari tu, dan member aku slalu bagitau, kat sinie are korg nak dapat diskaun2 yang best untuk product2 yang korg nak!! ^^ ...






Chibi no Akiba!! ^^







Amacam, teruja x? Aku teruja sangat3 dah nie... Untuk masuk, korg akan perlukan tiket... Maner nak carik tiket? Hehe, kat sini la... > CF Ticketings... ^^ ... Untuk pre-Order tickets, sorie, mmg dah sold out... Tapi MOck tickets still ader... And korg leyh simpan wat kenangan sebab tiket 2 berbentuk gelang tangan... Dan harga sangat berbaloi sebab korg xkan dapat experience macam nie selalu kan? ^^ ... Lagi plak maner are tau kan Makoto sensei datang ker!! ^^ ... Hehe, so, kalau xnak pergi pown, usha2 la site dier, sbb nanti korg mesti nak g!! ^^ ...







Barisan Sponsor kiter!! ^^







Sono, sampai sini jer are k posting kalik nie k? Aper2, korg leyh layari site CF nie untuk aper pown FAQ yang ader dalam minds korg k? ^^ ... Arigatou gozaimasu, untuk sumer yang bacer blog aku nie, trimas sangat2... Walaupun blog aku camnie jer, tapi aku akan berusaha lagi!! GANBATTE!! ^^ ... Len kali bacer la lagi k? Watashi out dlu!! ^^ ... SOno, domo arigatou!! ^^



Yosh, ONIGIRI!!!



Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment