Monday 5 December 2011

PETANQUE!! ^^

ONIGIRI!! Yosh, ape kabar korg sumer? Dah lamer gak kan aku x update blog nie... Bukan malas, tapi mmg BZ sangat3... Aku pown baru habis bersukan kat Sukan Antara Fakulti UiTM 2011 (SAF)... Main aper? Petanque la... Haha... Walaupun kalah kan, tapi still dapat menundukkan banyak team2 star... Haha... pengalaman yang menarik... !! ^^






Taken with my X10 baby!! ^^







Petanque... Haha... Kesibukan aku dipenuhkan oleh bebola2 nie... Skang aku lagi better la skit dari dulu, maser aku men sorg2, lau masuk open, aku la pengurus, aku la player... Haha... Skang ader team... Team FTKA!! ^^ (Walaupun dah tukar FFTA ==') ... ^^ ... So, basically petanque adalah sports dari France yang casual giler, dan boleyh dimainkan atas sumer permukaan... So, aku ader are snap2 skit kan guner Xperia X10 Mini Pro aku nie... Sometimes you just won't believe what a camera could achieve in good lighting!! ^^ ...






Saat2 kemenangan dark2 perempuan!! ^^










So, macam biaser arr, kami antare fakulti yang digeruni lau bab2 sorak2 nie!! ^^ ... Tapi yang xsedap mulut biler dengar ader yang kate kitorg menang dulu (SAF dulu, FTKA dapat perak) sebab menang sorak... Aku xkisah aper orang nak cakap kat aku, kalau dier player dunia... Kalau setakat player fakulti, xyah nak bangga sangat la kan... Haha... Sorie macam marah skit kan, tapi betul are, hidup nie jangan riak or takbur... Kan3? ^^







Boule!! ^^








In france, Boule is ball... ^^ ... So, kitorg pown main jer are... Malas nak fikir paper dah... Untuk menang, kitorg kena menang at least duer... Ader 3 kategori, single, double and triple... Sono, yang last skali tu, yang kitorg kalah tu, triple jer yang boleyh la dianggap menang (aku main triple... ^^)... Dan saat yang paling best biler pihak lawan tanyer aku soalan nie - "Ko men untuk negeri ker dulu?" ... HAHAHA.. Sumpah kelakar giler!! ^^ ...






Rapat2... ==' 







Sono, aper yang kami lalui nie mmg satu cabaran, tapi aku happy... Sbb aku dapat tgk keutuhan fakulti aku!! ^^ ... Aku pown ader nak tunjuk gambar2 len yang sempat aku snap kat saner... Hehe... ^^




Taken by Ichi's X10 Mini Pro (poyo), edited with Adobe Photoshop Express (Some of them ==')... ^^







Sunset!! ^^






Pergi men Petanque pakai kasut pinjam... =='







Yes, kami sempat men fussball kat saner... ^^







Muka aku buruk... =='








Dakara, sampai sini jer are posting kali nie k? N janagn luper pergi CF kat KLCC!! ^^ ... Hehe... Maybe aku akan wat cosplay kat saner, aku dah plan habis... Hehe... Sono, domo arigatou!! ^^



Yosh, ONIGIRI!!!



Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment