Friday 9 December 2011

Mikuni + Ceui!! ^^

ONIGIRI!! Yosh, ape kabar korg sumer? Haha... Xderk time tol la skang nie... Ader SAF (Sukan Antara Fakulti) kat UiTM... Haha... Tapi aku tetap curik maser skit untuk post kat blog kesayangan aku nie... Haha... Nak dijadikan citer, ader duorg member aku nie yang g 100% GEMPAKSTARZ tapi xgtau aku, walaupun aku mmg xleyh g kan... ==' ... At least aku leyh are kirim barang sebarang duer... Haha... Aku xder are gambar member2 aku time dier g tu... Tapi xper, len kali aku akan post k? Nie ader berita skit nie... Ader kejutan are kat CF 2011 tu nanti... ^^






Shimokawa Mikuni & Ceui ader kat CF!! ^^






Mikuni-chan!! ^^







Selamber jer, korg g saner, ngan harga tiket yang samer, then korg dapat tgk diorg nie LIVE!! ^^ ... Penyanyi yang terkenal ngan lagu2 untuk opening and ending FULL METAL PANIC nie akan datang untuk hiburkan korg, tapi aku xtau siang ker malam...






Ceui!! ^^ <3








Singer - songwriter yang akan hiburkan korg nie terkenal ngan lagu2 untuk THE GIRL WHO LEAPT THROUGH SPACE, LEGEND OF LEGENDARY HEROES dan gak SHATTERED ANGELS,  serta banyak lagi lagu2 untuk anime2 yang lain... ^^

Amacam? Watashi dah tambahkan sebab untuk korg ker CF 2011... ^^ ... Jom, saper2 yang nak g ke saner, inbox aku cepat!! ^^ ... Hehe, sajer nak carik geng untuk ker saner... BTW, aku akan sibuk ngan Boling Padang pada hari esok (mengikut masa aku post nie), so, wish me luck k? ^^

Dakara, sampai sini jer posting kali nie k? Hope korg terus la layan blog nie, walaupun biaser2 jer... ^^ ... Sono, domo arigatou!! ^^


Yosh, ONIGIRI!!


Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment