Tuesday 13 December 2011

Some great relief to some disappointment!! ^^

ONIGIRI!!! Yosh, ape kabar korg sumer... Sihat? Aku x sangat are balik dri sukan2 nie... Hehe, untuk pengetahuan korg, Boling Padang cannot go la... Haha... Sumer first time main, sampai suku akhir jer... Nak wat camner kan? Haha... NIe bukan la post panjang, tapi stil penuh dengan isi yang bermakna... Satu lagi, aku bukan lagi antara mereka yang bercinta... Ya, aku solo skang... Ichi ne... Haha... ^^, ... Xper, aku ok... Jangan risau... Bukan sebab orang ketiga or aper pun, kami berpisah suka sama suka... Dier x salah, aku xsalah, dier ader salah skit, aku salah skit... ^^ ... Aku wish, saper2 yang bacer nie, korg jaga la pasangan korg elok2 k? And jangan luper minggu nie ader CF 2011!! ^^ ... Jangan luper k? ^^ ... Dakara, sampai sini jer posting kali nie... Aku tgh serabut skit, tapi sempat la kan... Haha... Sono, domo arigatou!! ^^


Yosh, ONIGIRI!!!


Itterashai!! ^^

No comments:

Post a Comment