Saturday 9 June 2012

Papepipupo!! ^^

ONIGIRI!!! Yosh, ape kabar korg sumer? Hehe... kali nie just posting pendek jer, just nak bagi tau korg list anime yang akan on air summer nie, iaitu dari Jun 2012 sampai Ogos 2012!! ^^ ... Nak tau? Hehe... Nah, Link dier kat bawah nie... XP 








Owh, and by the way, aku nak kongsi satu vid yang comeyl giler (lame gak are vid nie bagi otaku2 sekalian), just layan jer k? ^^








Dakara, sampai sini jer posting kali nie k? ^^ ... Nanti aku akan update sal anime2 yang baru2, dan best2... Aku pown masih tengah melayan ZETMAN dan beberapa anime lain yang masih on-air dan still on-going... ^^






ZETMAN!!







Harap2 korang akan terus bacer blog aku k? ^^ ... Walaupun sumer info nie sumernyer yang aku suka, tapi still kalau korg nak tanyer paper, just comment k? Sono, domo arigatou!! ^^



Yosh, ONIGIRI!!!



Itte rashai!!

No comments:

Post a Comment